NAGELLACK & TANDLACK (och lite sånadär tuggummi tatueringar)

ONÖDIGFAKTA

Nagellack: 
De fyra viktigaste grejerna i nagellack: lösningsmedel, filmbildare, mjukgörare och färgpigment.
Egentligen ska man undvika att få nagellack på huden eftersom de kan innehålla hälsoskadliga ämnen. Men hallåh?? Hur ofta tänker man på det Öhh? OCh Nagellack det är egentligen en typ av bil lack, den ni ;)
_________________________________________________________
Tandlack:
Tandlack, ser ut som ett nagellack ungefär fast ah på tänderna haha så jävla kul att ha på sig det.
Försvinner när man borstar tänderna, skrapar på dom eller med alkohol. Ni ska känna hur rena dom känns efter ! Plus att man måste stå med käften öppen ett tag Extremt kul på piratfest...
_________________________________________________________
Och bara för att ;)
Söt tjrj Amilia

Åsikter!
Postat av: A N G E L I J N A

följa varandra på bloglovin?:)

2011-06-11 @ 03:21:25
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Mina åsikter lämnas här:

Jag heter:
Kom ihåg mig till nästa gång!

Min mail: (endast Freja & Amilia får kika)

Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0