Äppleträd och potatis

Mer intressant fakta, svar ja.
'
Visste ni att kloning inte är så ovanligt och speciellt som man får känslan av? Jag kan faktiskt slå vad om att alla i hela världen någongång har sett en klon. En äggstvillingar och äpple-träd tillexempel.
'
Inte att enäggstvillingar och äppleträd är varandras kloner, nej, utanenäggstvillingar är varandras och äppleträd som är av samma sort (gäller även potatis), är alla varandras kloner och har likadant DNA som det första äppleträdet av den sorten hade. Fy fan vad nördigt att jag vet sånt, jaja what to do what to do
- säger man äppleträd eller äppelträd föresten?
Be extraordinary, Freja

Åsikter!

Mina åsikter lämnas här:

Jag heter:
Kom ihåg mig till nästa gång!

Min mail: (endast Freja & Amilia får kika)

Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0