en liten presentation är i sin ordning, eller oordning?

Nu är det ju såhär att vi medvetet inte har skrivit så mycket om oss själva eller varför vi bloggar eller för den delen vad vi ska blogga om. Men nu tänkte vi bäggetvå att det var dags att bryta mysiken och berätta lite.
____________________________

En bild säger mer än tusen ord, här är jag, Freja haha
Som ni kanske har märkt så är vi inte dom normalastepersonerna här på jorden och de tänkte vi dela med oss av, ni som ännu inte har fattat att vi ska skriva om en lista på tvåtusen saker som vi ska göra innan vi tar studenten och blir fullfjädradenaturnördar kan ju bläddra lite o kolla in amilias inlägg lite högre upp
______________________________________
Hej och hå jag har en dvärg på min tå.
______________________________________________

Åsikter!

Mina åsikter lämnas här:

Jag heter:
Kom ihåg mig till nästa gång!

Min mail: (endast Freja & Amilia får kika)

Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0