Spännande morgon och spännande kväll, här är spänningen hög

Vaknar ur min vackra dröm om att jag stod på huduvet och Emelie tog kort på de...
'
Nu sitter man och äter chips i väntan på Fysiken, senare blir det listan som skall påbörjas
'
För er som inte har förstått det än så kommer vi dokumentera om de tvåtusen saker som vi skall göra innn vi tar studenten.
Igår så träffade Amilia sin framtida make föresten, allting tackvare att jag är mörkrädd haha
'
'
'
'
En liten fjortisbild som jag tog någongång för länge länge sedan, tyckte jag passade bra med amilias uppebarelse
'
Puss och kram skumbannan, Freja

Åsikter!
Postat av: Back to the nineties

Hej! Fin blogg du har :) Besök gärna vår blogg som regelbundet uppdateras med det bästa från 90-talet :)

2011-05-20 @ 10:44:02
URL: http://backtothenineties.blogg.se/

Mina åsikter lämnas här:

Jag heter:
Kom ihåg mig till nästa gång!

Min mail: (endast Freja & Amilia får kika)

Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0