Vem är du? Vem är jag?

Okej, detta var juh normalt.
Nej men jag och Freja kanske ska tala om vilka vi är och vad vi håller på med och då börjar jag med mig.
______________________
Det hela började väl med att vi är lite galna? Ja jag tror nog det och så började vi i samma klass. Sedan Februari. Eftersom vi går Öppna Natur och det inte är så mycket mer än plugg vi hinner med så kom vi på att vi skulle göra en lista med 2000 saker vi skulle göra innan studenten, vilket vi ska presentera här i vår störda blogg. Typ, coolt liv.
______________________
Och tro det eller ej, Headern där det är en Checklista, är faktiskt saker vi ska göra.
______________________
Vi vet inte hur vi kom på att göra en blogg. Men det är kuuuuul ändå. litelitelite.
______________________
Så vi gör istället något som är kul! Enligt oss själv. Eftersom vi alltid har så roligt när vi är med varrandra och folk i vår allmänhet tycker det också typ!
______________________
Jag vart redigt fin på Halloween. Det rimma juh nästan, nej men man vet aldrig.
Äsh jag bryr mig inte, tjosan i trosan Amilia!

Åsikter!
Postat av: Pinkpiercing

svar: tack så mycket sötnosar!!

allt bra med er? :)

2011-05-24 @ 10:27:26
URL: http://pinkpiercing.se

Mina åsikter lämnas här:

Jag heter:
Kom ihåg mig till nästa gång!

Min mail: (endast Freja & Amilia får kika)

Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0